Oldalak

2010. november 17., szerda

CDS

Reggel mélységes spleen érzéssel tértem magamhoz. Egy csodálatos álmon vagyok túl, gyanúsnak is kellett volna lennie, de nem én elhittem, mint minden éjjel. És amikor reggelente felébredek, mindig be kell látnom, hogy mennyivel szívesebben élnék az álmaimban. És az álmokhoz képest a valóság mennyivel egyszerűbb és szürkébb. Miért nem választhatjuk az álom-lét-et? Én kicserélném az életem az ÁlomLétre. Rájöttem hogy szörnyűséges betegségben szenvedek. A neve: CDS, azaz Cinderella Delusion Syndrome. Már a szó is nagyon egzotikus:) Annyit tesz ez a betegség, hogy a beteg kétségbeesetten kerget olyan álmokat, amik nyilvánvalóan nem fognak sohasem valóra válni. Hogy hogyan lehet elkapni? Nézz gyerekkorodban rengeteg hercegnős mesét, és adja hozzá egy nagy adag fantáziát, és fűszerezed meg egy kis szenvedésre való hajlammal. Nos mindig is bennem volt a dráma utáni vágy. Ha dráma van, borzasztóan tudok szenvedni. Ha nincs dráma, akkor meg az üresség öl meg. Így mindig kerítek magamnak valamit. Ma például a Pillangókisasszony operáját hallgattam maximális hangerővel, (hozzá tenném,nem sűrűn hallgatok operát) és egyszerűen annyira magával ragadott az egész, és annyira át akartam élni, hogy egyszerűen zokogó roham tört rám. Nem tudom megmagyarázni miért: annyira át tudom élni ezeket a hatalmas érzéseket, annyira magukkal tudnak ragadni, és egyrészről olyan keserves megélni, hogy ezek nem az én érzéseim, hanem ezek csak impulzusok amit az aktuális alkotás vált ki belőlem, másrészről mégis annyira a magaménak érzem. Az a nagy helyzet, hogy én hiszek a csodákban. És akárhányszor álmodok, mindig elhiszem hogy ez megtörténhet. És amikor rájövök, hogy ,,ugyan már Dóri, szállj le a földre", minden alkalommal összetörök egy kicsit. Jó lenne már Csodát látni. Egész nap egy mondat motoszkál bennem: ,,Találkozunk a Fényben" . Ez a mondat meg is jelent éjjel az álmomban. Nem tudom miért hagyott bennem ilyen mély nyomot. Érdekes, hogy egy kis apró mondat milyen erősen bele tud égni az ember szívébe. Hát, akkor, találkozzunk a Fényben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése