Oldalak

2010. november 18., csütörtök

NERDEK és a kis fekete ruha

Nos, egy átlagosnak mondható napon vagyok túl: nehézkes ébredés után végül bevonszoltam magam egy órára az egyetemre, én csak nerd-órának hívom, nem fedem fel melyik tantárgy az, hátha esetleg kémkedik utánam valamelyik tanár (tudom, van egy kisebb fajta paranoiám ). Tudjátok mi a nerd? Mostanában vált aktuálissá ez a szó, sajnos járványként terjed a nerdizmus, mint a pestis. Ismerkedjünk meg a nerdekkel! A nerd egy olyan prototípusa az emberiségnek, akik mohó szellemi tevékenységet folytatnak: legtöbbjük informatikus, vagy legalábbis az szeretne lenni, ha nagyfiú lesz. Mert hogy nerd-lányt én még nem láttam, az is egészen biztos. Tehát jellemző napi tevékenység a 00:00-24:00-ig tartó élénk számítógépes tevékenység, legtöbbször öldöklést szimuláló reality játékok. A valós világ számukra már teljesen összeolvadt az általuk oly nagyra tartott számítógép által kreált fantasy világgá. Megbomlott elmék ezek, akik képtelenek valós emberi kapcsolatok kialakítására. Ezen kívül nem kifejezetten vonzóak, néha büdösek is (hiszen néha még az általános tisztálkodásról is elfeledkeznek), és roppant befelé forduló kis figurák. Furcsa kis fajtája ez az emberiségnek, ám még is itt vannak, közöttünk. Akár a saját testvérünk is lehet, csak fel kell ismerni a jeleket. Mindenezek ellenére roppant szeretetre méltó kis élőlények ezek.
Majd hazajöttem a nerd-óráról, és most itt vagyok, és buliba készülődök. A dress code: solid elegant, úgy gondolom felveszem a kis fekete ruhámat, ami bizonyára minden nő szekrényében ott lapul. Remélem jól alakul majd az este, annak ellenére, hogy egy rakás ismeretlen ember fog körülvenni, egy zárt körű rendezvényen. De mivel a férjurammal megyek, így azt gondolom: rossz már nem lehet. Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése